E-twinning

Els alumnes de cicle superior hem engegat un projecte E-twinning amb la col·laboració d’una escola d’Itàlia per practicar l’anglès i conèixer-nos millor.

L’escola es diu “Jacopo Barozzi” i està situada a la ciutat de Vignola, al nord d’Itàlia.

Podeu visitar-la al següenmt enllaç:

https://www.direzionedidattica-vignola.edu.it/ (Està amb italià però es pot traduir)

El primer que hem fet ha estat presentar-nos. Per fer la nostra carta de presentació hem utilitzat un programa d’Internet anomenat “Linoit” molt visual. Podeu veure i saber més de nosaltres clicant a sobre de la imatge:

La següent activitat que hem fet ha estat enviar-nos postals al correu per felicitar-nos els Nadals. Encara no les hem rebut, però esperem que ens arribin molt aviat! Tenen un llarg camí per recórrer.

Al següent trimestre seguirem amb més activitats!