CALENDARI D’ADVENT

ENCETEM EL DESEMBRE AMB UNA COSTUM BEN BONICA… EL CALENDARI D’ADVENT
AVUI, DILLUNS DIA 11 DE DESEMBRE EL CALENDARI ENS HA DONAT UNA SORPRESA BEN BONICA
JA TENIM EL TRONC DE NADAL

—————————————————-

ENS VISITA UNA FAMÍLIA GUATEMALTECA

Hoy día 16 de noviembre de 2017 en nuestra clase de ciclo superior hemos tenido una visita encantadora: Nos han visitado una familia de Guatemala.
Todo empezó cuando, hace un mes,  descubrimos en una lectura (”L´indi errant que buscava la tardor”) que en algunos lugares… Llegeix més»

SORTIDA ESCOLA-FAMÍLIES ZER FONT DE L’AIGUADÍ

El passat diumenge 22 d’octubre les Ampes de Rasquera i Ginestar juntament amb la Zer Font de l’Aiguadí van organitzar una sortida/trobada famílies-escola.
Pel matí els xiquets i xiquetes de les dues escoles, amb l’ajuda dels pares, van poder disfrutar del parc d’aventura de Benifallet. Després… Llegeix més»

ESTADES LINGÜÍSTIQUES A VIC -C.S-

El dia 9 d’octubre els alumnes de Cicle Superior de la ZER la Font de l’Aiguadí vam anar a les Estades Lingüístiques Stage Art 3D a Vic. Allà vam estar-hi tres dies, del 9 fins a l’11 d’octubre.
L’alberg de Vic es deia “Canonge Collell” i era… Llegeix més»

ANEM A LA DEPURADORA

El dimarts, 17 d’octubre, els alumnes de Cicle mitjà i superior de l’escola Pàmies de Ginestar, anàrem a la depuradora municipal de Ginestar. Unes setmanes abans havíem llegit un text sobre l’ús del wàter i vam fer una carta a Lluís… Llegeix més»

TORNEM A L’ESCOLA!

ÉS AQUESTA NOSTRA CLASSE
És aquesta nostra classe
entreu alegrement
que farem del temps que passi
un gran divertiment.
Obriu els ulls i les orelles
i la capseta de pensar
que hem vingut a passar un curs
ple de sorpreses per xalar.
Uns dies farà sol
d’altres s’enfosquiran
alguns caurà pluja o nevarà…
Però a la nostra… Llegeix més»

SCRATCH

PROJECTE SCRATCH : OBRINT CAMÍ AL CASTELL
Els alumnes de cicle superior durant el segon i tercer trimestre d’aquest curs han estat treballant amb l’ Scratch. Un programa que permet crear històries, jocs, animacions… i compartir-les amb altres persones d’arreu del món.

Crònica dels alumnes:

Llegeix més»