Museu del cinema 4t 2024

Dins el projecte de treball audiovisual de la nostra escola vam tornar a visitar el museu del cinema de Girona.

A la part de la visita al museu ens vam fixar en els inicis de la imatge en moviment, els estris que feien servir i alguns dels efectes especials i trucs que feien per donar moviment a les imatges.

En el taller aquest any vam treballar especialment: la realitat virtual i augmentada. Com representem de forma diferent la realitat o la modifiquem.

D’una banda, vam gravar amb una càmera de 360º, també vam modificar una foto i la vam convertir en 3d canviant els colors, també van pintar un dibuix i amb un programa es feia una animació, i finalment un grup també va fer un holograma, com a les pel·lícules!!!

Tot va ser molt emocionant!!!
Clica per veure més imatges

Recordeu fer servir usuari@escolamontserratsarria.cat