AFA

Una associació de famílies (AFA) és una forma d’organització dels pares i les mares dels alumnes d’un centre educatiu. Pot tenir com a funcions organitzar i supervisar les activitats extraescolars i d’entorn, el menjador, el seguiment dels projectes de centre i l’escola de pares. Serveix també per donar veu als pares dins la comunitat educativa, segons les funcions encomanades pel Projecte Educatiu de Centre. Els càrrecs de l’AFA s’escullen per democràcia, segons un sistema de votacions o consens entre els voluntaris.

La FaPac ( Federació d’associacions de mares i pares d’alumnes de Catalunya) és l’òrgan informatiu, d’assessorament i atenció puntual de les AFAs de Catalunya de primària i secundària. És també el punt de registre que permet legalitzar-la.

MEMBRES DE L’AFA DEL CURS 23-24

PRESIDENT Ricard Humet Jiménez
SECRETARI Xevi Font Boada
TRESORERA Cristina Ruiz Crespo