El passat dimarts les nenes i nens de cicle mitjà van poder participar d’un taller relacionat amb el consum responsable titulat “Receptes contra la fam”. Els talleristes van evidenciar les desigualtats existents al món i van fer referència a les persones que passen fam al planeta. Seguidament ens van proposar posar el nostre granet de sorra evitant el malbaratament dels aliments tot evitant llençar menjar en bon estat a les escombraries.
Al llarg del taller es va fer conscients als infants del procés que segueixen els aliments per arribar a la taula de casa: animals i persones implicades, consum d’energia, etc. Les nenes i nens van poder seguir les explicacions mentre construïen un llibret que recollia la cadena de producció d’un aliment : la llet.
Van ser explicacions molt didàctiques i dinàmiques que el grup va seguir entusiasmat. Ara només cal dur-les a terme cada dia.
Podeu veure aquí algunes fotografies.



