LA CLASSE DE PICASSO VISITA TECLA SALA

L’alumnat de tercer visita la biblioteca Tecla Sala

Com cada any, els i les alumnes de l’escola, visitem la biblioteca del nostre barri: Tecla Sala. Aquesta vegada ha estat el torn de la classe de Picasso.

Els petits de cicle mitjà, han fet un recorregut per la biblioteca coneixent espais nous, un d’ells ha estat el magatzem on guarden milers de llibres i, en especial, còmics.

Després d’una ruta per l’edifici, s’han endinsat en el món del còmic de la mà de la bibliotecària, la qual els ha explicat quines són les diferents parts que el componen i les tipologies diverses que hi poden trobar. A més a més, han pogut observar còmics des del més antic que tenen fins als més actuals.

Abans d’elaborar cadascú el seu propi còmic han pogut gaudir d’una estona de lectura d’aquesta tipologia, la qual alguns han descobert nous còmics i els hi han agradat molt.

El més important d’aquesta visita és tot el que han après els menuts i les ganes de continuar llegint.

Per veure les fotos, cliqueu aquí.