JORNADA STEAM 5è

Els alumnes de cinquè van anar al parc de la Marquesa, on dotze instituts de la ciutat han preparat tallers per apropar la ciència, mitjançant experiments científics, als infants de primària durant la jornada STEAM “Science (ciència), Technology (tecnologia), Engineering (enginyeria), Art (art) i Mathematics (matemàtiques)”, a L’Hospitalet.

Aquesta iniciativa, que promouen el Centre de Recursos Pedagògics, el programa divulgatiu Pessics de Ciència i l’Ajuntament, vol generar vocació científica entre els estudiants i en especial, entre les noies.

Entre d’altres, han proposat tallers i altres activitats relacionats amb botànica, física, electricitat, matemàtiques, nanotecnologia, reparació de bicicletes i impressió 3D.

Per acompanyar l’activitat, alumnes de l’Institut Apel·les Mestres han ofert actuacions musicals en el marc del projecte municipal Rock’in, que compta amb la col·laboració de la Casa de la Música.

Us deixem algunes imatges—->CLIQUEU AQUÍ PER VEURE IMATGES