Primària

CONSIGNES CARNAVAL

🎭 El Rei Carnestoltes ens envia les seves consignes! 🎭 Avui hem rebut una visita molt especial! Els ajudants del Rei Carnestoltes han arribat a l’escola carregats de diversió i ens han entregat les consignes per la setmana que ve. Cada dia tindrem una consigna diferent per viure el Carnaval amb alegria i molta creativitat.

CONSIGNES CARNAVAL Llegeix més »

TASTEM L’OLI D’OLIVA!

Avui a cicle inicial hem viscut una experiència deliciosa i molt educativa! L’Anna, de l’àrea de medi ambient de l’Ajuntament de Calonge i Sant Antoni, ens ha explicat com es produeix l’oli a partir de les olives que vam anar a collir fa un temps.  Hem vist tot el procés, hem après un munt… i,

TASTEM L’OLI D’OLIVA! Llegeix més »

SORTIDA AL ROCÒDROM CM

Avui l’alumnat de Cicle Mitjà ha gaudit d’una sortida molt especial al rocòdrom de Palamós, una activitat que formava part del regal de Reis. Al llarg del matí, els nens i nenes han pogut posar a prova la seva habilitat i esforç mentre practicaven escalada en un entorn segur i motivador. Després de l’activitat, hem

SORTIDA AL ROCÒDROM CM Llegeix més »

SORTIDA AL ROCÒDROM

Avui els nens i nenes de 5è i 6è han pogut gaudir del seu regal de Reis passant pel Rocòdrom de Palamós. Durant el matí, han pogut practicar escalada en un entorn segur, tot posant a prova la seva força, equilibri i capacitat de superació. L’activitat ha fomentat valors com l’esforç, la confiança en un

SORTIDA AL ROCÒDROM Llegeix més »

REGALS DE REIS

Ahir, dijous 8 de gener, en tornar a l’escola després de les vacances de Nadal, la comunitat educativa del Llevantí ens vam endur una gran sorpresa: els Reis Mags d’Orient havien passat per l’escola! A la seva visita ens van deixar un munt de regals pensats per als infants: joguines per a les classes, material

REGALS DE REIS Llegeix més »

HEM FET CAGAR EL TIÓ! 🎄

Avui a l’escola hem viscut un dels moments més esperats del Nadal: hem fet cagar el tió!Els nens i nenes, amb molta il·lusió i energia, han cantat la cançó tradicional mentre picaven el tió amb els bastons. El tió, ben tapat amb la manta, ens ha sorprès amb regals, neules i torrons, omplint l’escola d’alegria

HEM FET CAGAR EL TIÓ! 🎄 Llegeix més »

XOCOLATADA

Avui hem esmorzat xocolata desfeta amb melindros per acomiadar el trimestre de manera ben dolça 🍫 Gràcies a la Germandat Artur Mundet per fer-ho possible cada any! 🤍

XOCOLATADA Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut