DETECTORS DE CO2
A l’escola tenim detectors de CO2 per assegurar la qualitat de l’aire a les aules.
DETECTORS DE CO2 Llegeix més »
A l’escola tenim detectors de CO2 per assegurar la qualitat de l’aire a les aules.
DETECTORS DE CO2 Llegeix més »
Els i les alumnes de sisè vam crear un destil·lador solar gràcies a l’Anna, que ens va explicar molt bé el seu orígen i com fer-lo. (Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer)
TALLER DESTIL·LADOR SOLAR Llegeix més »
Si sabeu qui és el nostre personatge misteriós d’aquesta setmana, podeu omplir aquest formulari. El proper programa direm els noms de les persones que han encertat el personatge. Animeu-vos a participar!!!
Comencem bé el dia, activant la consciència corporal. Cada matí, els infants d’Educació Infantil i Primària, quan arriben a l’escola, es disposen a fer unes taules d’exercicis, que combinen música i moviment. I aquí us deixem un petit vídeo:
PROJECTE ESTIRA I ARRONSA Llegeix més »
Els i les alumnes de sisè estem treballant les mescles, substàncies i les seves densitats. Hem fet aquest experiment per poder aprendre-ho molt millor. Mireu el resultat final, les mescles no es barregen! Sabríeu dir per què no es barregen? Sabríeu dir l’ordre d’aquests líquids segons la seva densitat, de menys a més dens? (Cliqueu
EXPERIMENT ARC DE SANT MARTÍ Llegeix més »
Els i les alumnes de sisè hem començat a treballar amb els nombres decimals. Ens hem introduït amb aquest món descomposant els nombres amb material manipulatiu. (Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer)
ELS NOMBRES DECIMAS – 6è Llegeix més »
Els i les alumnes de sisè estem treballant el còmic. Mireu quins còmics tan originals hem estat creant! (Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer)
TREBALLEM EL CÒMIC – 6è Llegeix més »
Per celebrar Dijous Gras els i les alumnes de cicle superior vam anar a la platja. Va ser molt divertit! (Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer)
DIJOUS GRAS – CS Llegeix més »
Quin dia més bonic hem tingut. Com que diuen que per Carnaval tot s’hi val, hem aprofitat el bon temps per anar a fer el mico a la platja amb les nostres fantàstiques disfresses. A la tarda una mica de música, desfilada i festa! (Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).
CARNESTOLTES A CICLE INICIAL Llegeix més »
I avui l’últim dia de xerinola! Els nens i nenes de l’escola han vingut disfressats! (Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).
CONSIGNA 4: DISFRESSATS! Llegeix més »