RUA DE CARNESTOLTES
Aquí us deixem amb alguns vídeos i fotos de la rua de carnestoltes de divendres a la tarda. Ens ho vam passar d’allò més bé! Mireu… (Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).
RUA DE CARNESTOLTES Llegeix més »
Aquí us deixem amb alguns vídeos i fotos de la rua de carnestoltes de divendres a la tarda. Ens ho vam passar d’allò més bé! Mireu… (Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).
RUA DE CARNESTOLTES Llegeix més »
Les i els alumnes de 6è, treballem la robòtica amb el Lego WeDo. Hem fet un projecte de forces i hem construït un robot per a transportar diferents materials. Que bé que ens ho hem passat construint i programant! (Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).
El divendres 18 de febrer, l’Anna de l’àrea de medi ambient ens va venir a fer un taller molt interessant sobre: L’EFICIÈNCIA I L’ESTALVI ENERGÈTIC A CASA. Hem pensat, reflexionat i calculat qui paga més i qui paga menys segons diferents supòsits. A continuació podeu veure un petit recull de fotos. (Cliqueu damunt la imatge
TALLER DE MEDI AMBIENT – 6è Llegeix més »
Aquí us deixem amb les fotos de cada grup classe i els seus pentinats divertits!!! (Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).
CONSIGNA PER DILLUNS Llegeix més »
Avui ens han vingut a veure els ajudants del Rei Carnestoltes, alguns representants de la colla dels Esbojarrats de Calonge, i ens han donat les consignes a seguir per la setmana que ve. Que comenci la festa i la xerinola! Mireu que bé que ens ho hem passat! (Cliqueu damunt la imatge per accedir a
Aquest dimarts, dia 1 de febrer va ser un dia molt emocionant per l’alumnat de 6è!! Sabeu per què? Ja tenim els ordinadors que el Departament d’Educació ens ha proporcionat perquè puguem treballar-hi a l’escola i a casa. Estem molt contents/es, ara sí que no tindrem excuses per fer la feina!! Moltes Gràcies al Departament
ARRIBEN ELS ORDINADORS! Llegeix més »
En català, les hores són una mica un embolic però els i les de segon han tingut una idea genial. Gràcies a la seva motivació i imaginació ha sortit això tant genial: un rap de les hores! Així segur que no obliden quants minuts són cada quart. A més a més, ja són uns/es professionals/es
EL RAP DE LES HORES – 2n Llegeix més »
Els alumnes de Cicle Superior, s’ho han passat d’allò més bé al parc d’aventures d’Ocitània. Comencem el trimestre amb molta energia. (Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).
SORTIDA OCITÀNIA Llegeix més »