FESTA DE L’AIGUA
Avui, les nenes i nens de l’escola Llevantí de Mar hem celebrat la festa de l’aigua. Tot i el temps, que no ens ha acompanyat massa, mireu que bé s’ho han passat. (Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).
FESTA DE L’AIGUA Llegeix més »




