Primària

VISITA DELS PATGES

Avui ens han vingut a visitar els patges a l’escola. Les nenes i els nens han dit el seu poema de Nadal i també els han pogut donar les seves cartes. Han estat molt contents i contentes. (Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).

VISITA DELS PATGES Llegeix més »

XOCOLATADA!

Avui, totes les nenes i nens de l’escola, han pogut gaudir d’una fantàstica xocolata amb melindros. Mireu, mireu que bo que estava tot… (Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).

XOCOLATADA! Llegeix més »

ATENCIÓ: EL TIÓ HA CAGAT!

Famílies, estem ben emocionades i emocionats… Hem cuidat tant els nostres tions que dilluns una olor pudent ens va avisar que el tots els tions estaven preparats per cagar. Aquest any tots tres s’han posat d’acord i ens ha cagat mitjons nadalencs per tothom! Són ben divertits i calentons. Gràcies tions i fins l’any que

ATENCIÓ: EL TIÓ HA CAGAT! Llegeix més »

QUINA CM I CS

Avui, les i els alumnes de CM i CS hem participat a una Quina a l’escola. Ens ho hem passat d’allò més bé i alguns i algunes han tingut sort i s’han emportat algun regal! (Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).

QUINA CM I CS Llegeix més »

PADRINS LECTORS 3R – I4

Aquest mes de novembre els nens i nenes d’I4 han conegut als seus padrins lectors de 3r. Un cop al mes es trobaran i junts/es compartiran una estona de lectura on petits i grans gaudiran plegats tot ajudant-se i aprenent. Estan tots i totes encantades! Bona lectura! (Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum

PADRINS LECTORS 3R – I4 Llegeix més »

BENVINGUTS/DES A SANT ANTONI

Aquest curs els infants de 1r van veure que a l’escola arriben molts nens i nenes d’altres països i no saben català i/o castellà, com és el cas d’alguns/es companys/es de la classe. Es van preocupar molt perquè si a ells els hi passés el mateix, no sabrien que fer. Entre tots i totes van

BENVINGUTS/DES A SANT ANTONI Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut