Primària

EL TIÓ ENS HA CAGAT!!!!

Aquest matí, una olor pudent ens ha avisat a tots que els tions estaven preparats per cagar! I com que els hem cuidat tan bé aquest any tots tres s’han posat d’acord i ens han cagat el mateix: una bossa molt xula per portar l’esmorzar! I també neules i torrons. Estem molt emocionats i emocionades!!! […]

EL TIÓ ENS HA CAGAT!!!! Llegeix més »

ALERTA: SEQUERA!

Durant aquest primer trimestre els nens i nenes de 2n hem fet una gran investigació sobre l’aigua.  Tot va començar amb una notícia que ens explicava que la riera de Sant Antoni s’havia desbordat a causa d’una gran tempesta. Després vam veure que a Catalunya estem vivint una gran sequera. Què està passant? Aquí va

ALERTA: SEQUERA! Llegeix més »

SORTIDA ROCÒDROM CS

L’alumnat de Cicle Superior hem anat al rocòdrom de Palamós. Hem fet 3 grups i hem dut a terme diferents activitats fent un tastet d’escalada.  Després hem anat a dinar i hem pogut gaudir d’una estona al camp de futbol petit de Palamós.  (Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).

SORTIDA ROCÒDROM CS Llegeix més »

MARXING BAND

Actuació espectacular dels nens i nenes de 4t i 5è de la Llevantí Marxing Band a la residència Mar i Sol i a la Llar d’infants El Ginjoler! Ens ha fet molta il·lusió compartir aquesta estona amb petits i grans! Gràcies a tothom!

MARXING BAND Llegeix més »

UN ADVENT RECICLAT – CI

Aquesta setmana és la setmana europea de prevenció de residus, i per això l’Anna de l’àrea de medi ambient de l’ajuntament ha vingut a cicle inicial per refrescar-nos com es recicla i entre tots i totes hem fet un calendari d’advent reciclat xulíssim! Ara haurem d’esperar a l’1 de desembre per poder veure totes les

UN ADVENT RECICLAT – CI Llegeix més »

SORTIDA ESPORTIVA

L’alumnat de Cicle Superior hem anat al pavelló de Calonge a fer activitats esportives i així hem pogut veure 3 activitats diferents que es fan al gimnàs. Després hem anat a dinar al castell de Calonge i més tard, també hem fet les exposicions dels treballs de descobrim. (Cliqueu damunt la imatge per accedir a

SORTIDA ESPORTIVA Llegeix més »

OPEN ARMS

L’alumnat de Cicle Superior hem visitat el vaixell Open Arms, l’hem pogut veure per dins i ens han explicat les seves activitats.  Hem gaudit molt, ha estat molt interessant. (Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).

OPEN ARMS Llegeix més »

HOQUEI

Els alumnes de 6è i 3r han tingut l’oportunitat de gaudir d’unes classes d’Hoquei amb en Dídac. Mireu que bé s’ho han passat. Alumnes de 6è (Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer). Alumnes de 3r (Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).

HOQUEI Llegeix més »

RÀDIO – 5è

L’alumnat de 5è hem gaudit d’una visita a Ràdio Palamós. Ens han explicat què fan i com ho fan. Hem pogut veure els diferents estudis de gravació i també hem parlat pel micròfon, simulant una entrevista. Ens ha agradat molt l’experiència! (Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).

RÀDIO – 5è Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut