Primària

ENS VISITEN ELS PATGES!

Ahir va ser un dia màgic! Ens van visitar 3 patgeses reials per recollir les cartes dels petits i grans de casa. Amb els seus somriures i l’encant de l’esperit nadalenc, van fer que la il·lusió s’escampés per tot arreu. Ara només queda esperar que els Reis Mags facin realitat els nostres desitjos!

ENS VISITEN ELS PATGES! Llegeix més »

QUINA A L’ESCOLA

Aquesta setmana hem viscut una quina espectacular feta pels nens i nenes a la classe! Organitzada per cicles, cadascú ha aportat creativitat i entusiasme, convertint-la en una experiència única. Entre números, rialles i premis, els petits de casa ens han recordat que la màgia de Nadal també es viu a l’escola!

QUINA A L’ESCOLA Llegeix més »

ESCRIVIM CONTES DE NADAL

Aquest Nadal, els alumnes de 2n de Primària s’han convertit en petits escriptors! Han creat uns contes preciosos plens de màgia, valors i esperit nadalenc.  Aquests dies, amb molta il·lusió, han anat a llegir les seves històries als altres cursos, compartint amb tothom la seva creativitat i entusiasme. Ha estat un moment ple d’emoció i

ESCRIVIM CONTES DE NADAL Llegeix més »

NYAM, NYAM… QUÈ HI HA PER BERENAR?

L’alumnat de segon ha  gaudit d’un taller a càrrec de l’Agència Catalana del Consum. Un taller molt especial titulat “Nyam, nyam… Què hi ha per berenar?”, on van explorar els aliments i les possibilitats creatives que ofereix aquest àpat tan important. En un ambient ple de curiositat i diversió, van aprendre a preparar berenars saludables

NYAM, NYAM… QUÈ HI HA PER BERENAR? Llegeix més »

ROBÒTICA A 1R

Els alumnes de 1r ja han començat a utilitzar uns dels robots que tenim: el Tale-Bot Pro! Mireu, els podem programar perquè vagin endavant i enrere, girin, i també podem fer que ballin i ens podem gravar la veu!!!! També tenim diferents personatges i els hem disfressat! S’han quedat amb ganes de més!!!!

ROBÒTICA A 1R Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut