PEDALADA 4t
Aquesta setmana l’alumnat de 4t ha participat en una pedalada molt especial. Organitzada per l’àrea de medi Ambient de l’Ajuntament de Calonge i Sant Antoni i amb la col·laboració de la Policia local, hem celebrat la setmana de la mobilitat sostenible. Una experiència divertida i educativa on hem après sobre educació viària, sostenibilitat i la […]












