Portada

SETEMBRE I5

Els nens i les nenes d’i5 han arribat aquest setembre a l’escola molt contents i amb moltes ganes de treballar. Aquest mes ha començat un company nou, en Louis. Hem fet un braçalet per iniciar el curs, hem dibuixat el que més ens ha agradat de l’estiu i també ens hem dibuixat a nosaltres mateixos. […]

SETEMBRE I5 Llegeix més »

CS – SORTIDA A LA FOSCA

Dijous passat, amb l’alumnat de CS vam anar a la platja de la Fosca a fer unes activitats de resistència i equilibri a la sorra i paddle surf a l’aigua amb el club Natació Palamós. Ens ho vam passar molt bé i el temps ens va acompanyar. Quin bon dia i quina calor. 

CS – SORTIDA A LA FOSCA Llegeix més »

EL RAÏM

Un element essencial de la verema és el raïm així que tant a primer com a segon hem agafat les lupes i els microscopis per observar de ben a prop aquest fruit propi de la tardor. Ens hem embrutit, però hem descobert totes les seves parts. I clar, no ens podíem estar de tastar-lo, és

EL RAÏM Llegeix més »

LA VEREMA

L’alumnat de Cicle Inicial comencem a investigar la verema!! Tot treballant en equip els nens i nenes de cicle inicial han descobert el procés de la verema. Som uns investigadors/es excel·lents! A Sant Antoni i Calonge està ple de vinyes,  així que ens trobem en el lloc ideal per aprendre i gaudir de l’entorn. 

LA VEREMA Llegeix més »

RELAXACIÓ A L’AULA

La relaxació a l’aula sovint és essencial per aconseguir un clima que afavoreixi els aprenentatges i enforteix els vincles entre els i les infants. A 1r ho fan genial a través de massatges quan arriben a l’escola o entren del pati.

RELAXACIÓ A L’AULA Llegeix més »

PEDALADA 4T

Avui els nens i nenes de quart han gaudit d’una pedalada i d’un taller d’educació viària al nostre municipi. També ens hem pogut trobar amb la colla de quart de l’escola la Sínia. Moltes gràcies ajuntament de Calonge i Sant Antoni!! 🚲🚦🚸

PEDALADA 4T Llegeix més »

ADAPTACIÓ I3

Les nenes i nens de i3 de l’Escola Llevantí de Mar han començat l’escola. Com de bé s’ho han passat!!! Han jugat, han cantat, han ballat, han plorat (molt poquetes/s)… en definitiva, han gaudit molt i molt!!! Els primers dies d’adaptació a l’escola són molt importants tant per als nens i nenes com per a

ADAPTACIÓ I3 Llegeix més »

BON INICI DE CURS

Comencem el curs 2024-2025, Un curs ple de bons desitjos, il·lusions, projectes, sorpreses, vivències i nous objectius i reptes. Tornem a començar carregats/ades d’energia a l’aventura d’aquest nou curs. És per aquest motiu que l’equip de mestres volem desitjar-vos un molt bon inici.

BON INICI DE CURS Llegeix més »

BON ESTIU!

El claustre del Llevantí de Mar us vol desitjar un molt bon estiu a tots i a totes. Ara toca gaudir de les vacances i carregar les piles pel curs vinent! Us esperem al setembre, amb forces renovades, noves il·lusions i moltes ganes d’aprendre i de passar-ho bé!

BON ESTIU! Llegeix més »

JUNY A I5

El mes de juny ha sigut molt divertit!! Hem fet molt i molt el nostre Projecte tan bonic de “El meu tresor” i hem anat acabant cosetes ben xules! Ens hem acomiadat de la Montse i han vingut el seu pare i la seva mare a explicar-nos cosetes interessants d’Argentina i hem signat una samarreta

JUNY A I5 Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut