INTERNET SEGURA
Avui ens han visitat en David i L’Esteve, dos mossos d’esquadra que ens han vingut a fer una xerrada molt interessant: INTERNET SEGURA. Per acabar, hem vist un vídeo relacionat amb aquest tema. Alumnes de 5è. (Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).




