I5

ROBÒTICA A INFANTIL

A infantil fem ROBÒTICA! Amb l’ajuda de les Bee-Bots treballem, no només la programació, sinó també la resolució de problemes, capacitats espacials, atenció i concentració.  A més a més, com que ho fem en English, podem repassar els colors, números i molts altres conceptes! (Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).

ROBÒTICA A INFANTIL Llegeix més »

LA CASTANYADA

El dimecres 30 d’octubre vam celebrar la castanyada a l’escola. Les nenes i nens d’infantil, Cicle Inicial i 3r es van quedar a l’escola i van realitzar diferents activitats. Els alumnes de 4t i Cicle Superior van sortir d’excursió al poble. Aquí us deixem un recull de fotos. Ens ho vam passar d’allò més bé.

LA CASTANYADA Llegeix més »

UN DINOSAURE A P5

Com que ens agraden tant els dinosaures, en Marc ens ha portat en GREY, que és un robot dinosaure. És un velociraptor  que camina, corre, mou la cua i es pot tocar. Ens ha agradat molt!. (Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).

UN DINOSAURE A P5 Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut