ROBÒTICA 4t
Les nenes i nens de 4t ja hem començat a construir robots amb el Lego Wedo! Aquesta vegada ha tocat fer un robot que transporta materials. Mireu que bé ens ho hem passat! (Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).
Les nenes i nens de 4t ja hem començat a construir robots amb el Lego Wedo! Aquesta vegada ha tocat fer un robot que transporta materials. Mireu que bé ens ho hem passat! (Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).
El Claustre del Llevantí de Mar us dona la benvinguda a aquest nou curs!
BENVINGUDA AL CURS 23-24 Llegeix més »
El claustre del Llevantí de Mar us vol desitjar un molt bon estiu a tots i a totes. Ara toca gaudir de les vacances i carregar les piles pel curs vinent! Us esperem al setembre, amb forces renovades, noves il·lusions i moltes ganes d’aprendre i de passar-ho bé!
Les nenes i nens de I4 hem gaudit un munt fent el Projecte de les taurones i els taurons. El procés és el següent: Triem l’animal del mar sobre el qual ens agradaria conèixer moltes coses: els taurons i les taurones (I3 ho tria primer perquè eren els més petits i ja no tenen opció
PROJECTE DE LES TAURONES I TAURONS A I4 Llegeix més »
Els/les alumnes d’infantil vam anar a la platja a jugar a pales i galledes l´últim dia d’escola. Per finalitzar vam acabar menjant el “pica pica” que varen portar de casa. Moltes gràcies per la vostra participació. BON ESTIU FAMÍLIES! (Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).
SORTIDA INFANTIL A LA PLATJA Llegeix més »
Les nenes i nens de I4 estem apurant el que ens queda de curs i hem gaudit tot el que hem pogut de l’últim mes del curs: Hem fet les carpetes de plàstica ben boniques. Hem acabat de muntar el lapbook del projecte. Hem fet les portades dels diferents àlbums. Hem acabat de dibuixar el
Les nenes i nens de I4 van complint anys i ara ja totes i tots han fet 5 anys!! Les nostres festes d’aniversaris són ben divertides i boniques, una tradició preciosa!! Gaudiu amb les fotos!! (Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).
Els i les alumnes de I5 van realitzar una sortida a correus per tal de portar les cartes que han estat escrivint durant aquest trimestre als seus companys/es. Estem molt il.lusionats! esperem que arribin aviat als seus destinataris. També vam aprofitar la sortida per anar a la platja de Sant Antoni a pintar les barques
SORTIDA A CORREUS I5 Llegeix més »
Aquest darrer trimestre els nostres amics els Crics ens han representat una obra de teatre amb el començament de la primavera. Amb ell mestre Mon han recordat la llegenda de Sant Jordi i els Crics l’han representat. Entre tots han triat els personatges i la Geo no ha estat gaire contenta amb el personatge que
INNOVAMANT ABRIL/MAIG I5 Llegeix més »
A continuació us deixem amb l’enllaç on està explicat com fer servir el xec escolar que rebreu properament. Cliqueu a sobre la imatge.