General

EL TIÓ ENS HA CAGAT!!!!

Aquest matí, una olor pudent ens ha avisat a tots que els tions estaven preparats per cagar! I com que els hem cuidat tan bé aquest any tots tres s’han posat d’acord i ens han cagat el mateix: una bossa molt xula per portar l’esmorzar! I també neules i torrons. Estem molt emocionats i emocionades!!! […]

EL TIÓ ENS HA CAGAT!!!! Llegeix més »

ENGLISH – I5

Aquest trimestre els i les alumnes d’I5 hem treballat diferent vocabulari fent diverses activitats: Hem treballat vocabulari de la tardor i hem pintat amb pintura un arbre amb els colors de la tardor. Per Halloween hem après vocabulari d’aquesta festa i ens hem fet la nostra màscara terrorífica de Halloween. Hem après les parts del

ENGLISH – I5 Llegeix més »

JACKSON POLLOCK – I3

A I3 el primer trimestre hem gaudit fent obres d’en Jackson Pollock. Els nens i nenes han fet diferents obres: Carpeta amb pintura i purpurina. Degoteig: amb pipetes i pintures. Deliri: puntura amb dits. Camins: amb cotxes. Esquitxar: amb esprais de pintura A més, s’han fet una carpeta on guardar tot el que vagin fent

JACKSON POLLOCK – I3 Llegeix més »

MARXING BAND

Actuació espectacular dels nens i nenes de 4t i 5è de la Llevantí Marxing Band a la residència Mar i Sol i a la Llar d’infants El Ginjoler! Ens ha fet molta il·lusió compartir aquesta estona amb petits i grans! Gràcies a tothom!

MARXING BAND Llegeix més »

XOCOLATADA SOLIDÀRIA

Benvolgudes famílies, El dimarts 19 de desembre, la germandat Artur Mundet ens convida a una xocolatada. Enguany, ens agradaria que fos solidària i poder fer un donatiu a l’hospital Sant Joan de Déu per impulsar la investigació del càncer infantil. Podeu fer el vostre donatiu de manera voluntària, i portar-lo a l’escola durant aquests dies. Us

XOCOLATADA SOLIDÀRIA Llegeix més »

LA MARATÓ A L’ESCOLA

Del 12 al 15 de desembre, a l’escola es faran activitats i tallers pels adults/es que contribuiran per a la Marató de TV3. Per assistir-hi, us heu d’apuntar al codi QR que trobareu a l’activitat que més us agradi. A més, hi haurà servei de monitoratge pels més petits/es perquè pugueu gaudir al màxim. Animeu-vos,

LA MARATÓ A L’ESCOLA Llegeix més »

RENOVACIÓ CONSELL ESCOLAR

D’acord amb la normativa educativa, a partir del 7 de novembre, procedirem a renovar el Consell Escolar de l’escola. Enguany, s’han d’escollir 2 representants del sector professorat, 2 representants del sector pares i mares i 1 representant d’alumnes. El Consell Escolar és l’òrgan de govern col·legiat d’administració i control en el qual estan representants els

RENOVACIÓ CONSELL ESCOLAR Llegeix més »

RÀDIO – 5è

L’alumnat de 5è hem gaudit d’una visita a Ràdio Palamós. Ens han explicat què fan i com ho fan. Hem pogut veure els diferents estudis de gravació i també hem parlat pel micròfon, simulant una entrevista. Ens ha agradat molt l’experiència! (Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).

RÀDIO – 5è Llegeix més »

CASTANYADA I3

El passat 31 d’octubre, els nens i nenes d’I3 van gaudir d’una Castanyada a l’escola. Al matí vam ballar la cançó de la Castanyera i després vam aprofitar el bon temps que feia i vam anar d’excursió pel passeig i al parc del Bonpreu. A la tarda ens van portar les castanyes acabades de fer

CASTANYADA I3 Llegeix més »

LA GASTRONOMIA DEL JAPÓ – CI

Mireu quina bona pinta que fa aquest sushi! Els infants de cicle inicial hem investigat la gastronomia japonesa i hem descobert que un dels seus plats típics és el sushi i quins ingredients porta. També hem practicat menjar amb bastonets japonesos. Ha sigut molt divertit i hem après moltes coses!!! (Cliqueu damunt la imatge per

LA GASTRONOMIA DEL JAPÓ – CI Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut