PINTORS – P5
Aquest 2n trimestre hem gaudit de les obres de la Frida Kahlo. Els nens i nenes han triat les obres que volien fer. La primera que han volgut fer ha estat l’AUTORETRAT. Han volgut fer aquesta obra de la següent manera: Pintar amb aquarel·les la cartolina blanca. Estampar les flors amb oueres. Dibuixar amb permanent. […]


