BONPREU – PASQUA
Arriba la Pasqua i, les nenes i nens de P5, anem a comprar les coses que necessitem per fer la mona i alguna altra activitat divertida. (Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).
BONPREU – PASQUA Llegeix més »
Arriba la Pasqua i, les nenes i nens de P5, anem a comprar les coses que necessitem per fer la mona i alguna altra activitat divertida. (Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).
BONPREU – PASQUA Llegeix més »
Els alumnes del Cicle Infantil hem fet una mona de pasqua molt divertida! Hem decorat els plats amb gomets, 1 donut amb “lacasitos” i plomes!! S’ho han passat d’allò més bé!!! (Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).
LA MONA DE PASQUA Llegeix més »
Els alumnes d’infantil cada divendres traiem una cama a la Vella Quaresma!! Li cantem una cançó i ens porta una normativa com ara: aixecar el dit per parlar, no córrer pel passadís, no cridar, seure bé a la cadira… Quan ja no queden més cames vol dir que ja arriba la Primavera, vacances de Setmana
LA VELLA QUARESMA A EDUCACIÓ INFANTIL Llegeix més »
Els alumnes de 6è aquest any a SEP treballem l’orquestra a l’aula de música. Durant les primeres sessions vam estar introduint què era l’orquestra i quins instruments en formaven part, per tal de més endavant iniciar-nos en la pràctica dels diversos instruments amb una cançó anomenada l’Himne de l’alegria. Aquestes hores ens han permès divertir-nos
SEP, L’ORQUESTRA Llegeix més »
Amb els nens i nenes de 3r i la Txell Faxedas & La Minúscula Vam treballar els estereotips de gènere a través d’una metodología lúdica que va aconseguir l’interès de l’alumnat. (Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).
QUIN EMBOLIC, MELIC Llegeix més »
Ens ho hem passat d’allò més bé realitzant un curtmetratge anomenat “En Manel s’equivoca” que ara està en vies de producció. Veureu les fotos dels directors,… i un cop haguem editat el vídeo, el compartirem amb tots vosaltres. Durant la setmana cultural, vam anar un dia al Cinema Arinco de Palamós on vam poder observar
SETMANA CULTURAL A 3r Llegeix més »
Els alumnes de quart durant la setmana cultural hem estat gaudint els continguts relacionats amb el cinema, de manera atractiva, pràctica i dinàmica. El dilluns ens van venir a fer un taller des del Museu del Cinema de Girona sobre mim i pantomima que ens va agradar molt, vam poder fer d’actors i representar diferents
SETMANA CULTURAL A 4t Llegeix més »
Els i les alumnes de cicle superior durant la setmana cultural, per grups es van inventar un curtmetratge posant en pràctica tot el que es va treballar al llarg de la setmana. (Cliqueu damunt la imatge per accedir a veure els diferents curts que han preparat els i les alumnes).
CURTS CS – SETMANA CULTURAL Llegeix més »
Els i les alumnes de cicle superior durant la setmana cultural vam gaudir molt fent el taller de la gravació d’un curtmetratge. (Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer)
SETMANA CULTURAL – CS Llegeix més »
Els alumnes de 4t aquest any som els encarregats del projecte de l’hort escolar, conjuntament hem plantat tot tipus d’hortalisses i verdures com enciams, pèsols, bròquils, cols, faves, pastanagues i maduixeres. Ens agrada molt gaudir de les estones cultivant, regant i aprenent moltes coses sobre l’hort. En aquesta imatge podeu veure la primera collita que