CONSIGNA PER DIMARTS
Aquí us deixem amb les fotos de cada classe i els seus fantàstics pijames!
CONSIGNA PER DIMARTS Llegeix més »
Aquí us deixem amb les fotos de cada classe i els seus fantàstics pijames!
CONSIGNA PER DIMARTS Llegeix més »
“Pel gener no siguis matiner” “Febrer acabat, xarxes al mar”. Aquestes han sigut les dites que hem après aquests mesos. Al gener els nens i nenes de P4 van arribar molt emocionats explicant la de coses que els hi havien portat els reis, el tió, el pare Noel… Mireu els regals que ens van deixar
RACONS GENER- FEBRER P4 Llegeix més »
El divendres 18 de febrer, l’Anna de l’àrea de medi ambient ens va venir a fer un taller molt interessant sobre: L’EFICIÈNCIA I L’ESTALVI ENERGÈTIC A CASA. Hem pensat, reflexionat i calculat qui paga més i qui paga menys segons diferents supòsits. A continuació podeu veure un petit recull de fotos. (Cliqueu damunt la imatge
TALLER DE MEDI AMBIENT – 6è Llegeix més »
Aquí us deixem amb les fotos de cada grup classe i els seus pentinats divertits!!! (Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).
CONSIGNA PER DILLUNS Llegeix més »
Avui ens han vingut a veure els ajudants del Rei Carnestoltes, alguns representants de la colla dels Esbojarrats de Calonge, i ens han donat les consignes a seguir per la setmana que ve. Que comenci la festa i la xerinola! Mireu que bé que ens ho hem passat! (Cliqueu damunt la imatge per accedir a
FORMULARI VISITES GUIADES Informació de la preinscripció del curs 2022-2023 Per a més informació, visiteu la web del Departament d’Educació.
VOLS CONÈIXER L’ESCOLA? Llegeix més »
Ja ha arribat l’avi hivern! Ha vingut a visitar als nens i nens d’Infantil! Com cada any quan arriba el fred l’avi hivern ens porta un munt de gel. Ens agrada molt pintar, trencar i trepitjar el gel, ens han quedat les mans congelades! (Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).
AVI HIVERN – INFANTIL Llegeix més »
Aquest dimarts, dia 1 de febrer va ser un dia molt emocionant per l’alumnat de 6è!! Sabeu per què? Ja tenim els ordinadors que el Departament d’Educació ens ha proporcionat perquè puguem treballar-hi a l’escola i a casa. Estem molt contents/es, ara sí que no tindrem excuses per fer la feina!! Moltes Gràcies al Departament
ARRIBEN ELS ORDINADORS! Llegeix més »
Els alumnes de P-5 hem treballat aquest mes de Gener racons de l’hivern. Hem fet pintura amb els colors freds de l’hivern, seriacions, decoració de manoples, un llibre de l’hivern, vocabulari, comptatge d’imatges,… També hem après el poema de l’hivern, la dita del Gener i hem llegit contes. Jugant aprenen moltes coses!!! Són fantàstics! Us
RACONS DE P-5 AL GENER Llegeix més »