SORTIDA I3 POU DEL GLAÇ
Els nens i nenes d’I3 van anar d’excursió a la casa de colònies “Pou del Glaç” a la Bisbal. Van poder gaudir d’un munt d’activitats d’aventura: Ponts Cadireta tirolina Mini BTT Aquí teniu un recull de fotos de totes les activitats que van realitzar. S’ho van passar pipa!!
SORTIDA I3 POU DEL GLAÇ Llegeix més »




