VISITA VIRTUAL PARLAMENT DE CATALUNYA – 6è.

Les dues classes de sisè de l’escola han gaudit de l’oportunitat de visitar el Parlament de Catalunya de manera virtual aquesta setmana.
Per videoconferència, una guia ens ha acompanyat pels diferents espais que formen part de l’edifici. Hem après que està situat a Barcelona, al Parc de la Ciutadella. El parc havia estat antigament un recinte militar i el Parlament un magatzem d’armes que després es va modificar per a convertir-lo en un Palau Reial.
La guia també ens ha explicat quines són les funcions del Parlament, com s’hi obté representació i quins són els partits polítics que hi són actualment representats.
Ha estat una visita molt interessant on hem descobert moltes coses!

1. Dani Ansillo Rodón

Quuna llàstima. Jo recordo haver-hi anat de petit tb amb l’escola però “en vivo y en directo” seure’ns a l’escó, pujar a la tarima d’oradors, etc… M**** de pandèmia. Però bé, alguna cosa hauràn aprés, suposo.