VISITA DE L’AUTORA EULÀLIA CANAL A 5è. i 6è.

Aquestes últimes setmanes, l’alumnat de Cicle Superior ha estat llegint el llibre Un petó de mandarina de l’Eulàlia Canal. És per això que aquest dilluns 13 de febrer a l’escola ens ha visitat l’autora d’aquesta història.

Ens ha explicat en què consisteix la seva professió, quin és el procés que ella segueix per escriure un llibre, quines són les seves fonts d’inspiració, perquè va escriure aquesta narració, entre d’altres.

A més, també hem pogut escoltar una de les cançons que surten al llibre. A l’acabar, els infants han pogut fer moltes preguntes i han resolt tots els seus dubtes. Ha estat una experiència molt gratificant i enriquidora.

Agraïm a l’Eulàlia Canal que ens hagi visitat per apropar-nos una mica més a la literatura infantil i juvenil. De ben segur que repetirem!