SETMANA DE LA NATURA A BIBLIOCREIXELL AMB ELS GRANS DE L’ESCOLA

L’alumnat de Cicle Superior, aquesta setmana, hem gaudit de la Setmana de la Natura amb Bibliocreixell.  Com sempre, ha estat una experiència molt enriquidora.  Moltes gràcies a Bibliocreixell i al Gepec.  Fins la propera! A continuació, us detallem els objectius de l’activitat:

Des del 2018, les biblioteques col·laborem amb la Setmana de la Natura, organitzada per la Xarxa per la Conservació de la Natura.
L’objectiu de la setmana de la natura és implicar la ciutadania en la conservació de la natura i el medi ambient mitjançant l’organització d’activitats durant 13 dies, des del Dia Europeu dels parcs fins el Dia Mundial del Medi Ambient, arreu del territori català.
La Biblioteca Municipal Bibliocreixell, juntament amb l’escola Les Eres de Creixell, ha organitzat diverses activitats per la Setmana de la Natura que s’han dut a terme a l’espai de la biblioteca del poble, amb la col·laboració de les entitats mediambientals del nostre municipi : el Gorg de Creixell i el Gepec.

TEMA DE L’ACTIVITAT : ELS POL·LINITZADORS
OBJECTIUS :

-Conèixer i identificar els pol·linitzadors del nostre territori i d’altres d’exòtics.
-Conèixer la funció dels pol·linitzadors i la seva importància dins l’ecosistema.
-Descobrir les accions que podem fer per afavorir la vida dels pol·linitzadors : construcció d’un hotel d’insectes.
-Posar en valor la Biodiversitat com un factor indispensable de l’equilibri a la natura.
-Realitzar una petita acció que afavoreixi l’increment de pol·linitzadors : hem sembrat llavors de flors en un
test de compostatge que després podrem trasplantar en un test més gran.
-Conèixer el fons sobre la natura que tenim a la biblioteca.
-Prendre consciència de que hem de ser GUARDIANS DE LA NATURA.

Aquí teniu un recull de fotografies.  Esperem que us agradin.