SCHOOL TO SCHOOL – FUNDACIÓ VICENTE FERRER

Us donem la benvinguda a l’«School to School»!

A través d’aquest programa proposem un fascinant intercanvi cultural entre les escoles espanyoles de primària i escoles del mateix nivell a l’Índia. A través d’aquest intercanvi, el programa busca que nens i nenes prenguin consciència de les desigualtats i aprenguin valors de solidaritat i de justícia social.

Les escoles amb les quals es realitza l’intercanvi són les escoles complementàries o de reforç de la FVF, que tenen l’objectiu d’assegurar que els nens i nenes de les comunitats més desafavorides d’Andhra Pradesh puguin seguir els seus estudis.

Aquestes són les feinetes dels nens i les nenes de l’escola Nidigallu sobre la temàtica de l’entorn.

Moltes gràcies nens i nenes de l’Escola Nidigallu!