PROVES CANGUR a 5è. i 6è.

Per segon curs consecutiu, l’alumnat de 5è. i 6è., ha tornat a participar a les  PROVES CANGUR!  Felicitem a tot l’alumnat per la feina feta i els hi desitgem molta sort!

Les PROVES CANGUR són organitzades per l’associació catalana de matemàtiques com entitat nacional de l’entitat internacional Le Kangourou sans frontières (KSF). Les proves Cangur són un concurs de matemàtiques que s’organitza a més de 30 països, amb l’objectiu d’apropar les matemàtiques als més joves i intentar despertar el seu interès. La competició es duu a terme anualment el mes de març. Les competències que es posen a prova en el Cangur són una combinació entre la lògica i les matemàtiques, no únicament el coneixement teòric de les matemàtiques.