Premi de Convivència i Assemblea Virtual

El divendres passat els nens i les nenes de l’escola vam poder gaudir d’un merescut PREMI DE CONVIVÈNCIA, ja que hem tingut molts semàfors verds durant el primer trimestre. Vam gaudir d’una tarda de cinema, amb entrades, pel·lícula i un bastó de caramel. Estem molts contents i contentes pel nostre esforç!

I ahir dilluns va tenir lloc la 3a ASSEMBLEA CONJUNTA VIRTUAL. A més a més de les classes de sempre, també hi van participar els nens i les nenes més petits de l’escola, els patufets i els pinotxos! A banda de les aportacions de cada grup, ens vam desitjar unes bones i merescudes vacances. Va ser bonic veure’ns i compartir uns instants a través de les pantalles.

Aquí us deixem unes quantes fotos de les dues activitats. Bon Nadal a tothom!