LLIBRES D’ANGLÈS CURS 22-23

Aquest curs i gràcies al Pla de Millora d’Oportunitats Educatives (PMOE) tot l’alumnat de primària s’ha pogut beneficiar de la gratuïtat dels llibres de text de l’àrea de Llengua Anglesa. És un material del qual es podran beneficiar també els alumnes de Cicle Mitjà i Superior durant els propers cursos ja que aquests llibres, des de 3r fins a 6è, l’escola els oferirà en préstec i s’hauran de retornar a finals de curs.

Els llibres corresponen a la línia educativa “Open Up” de l’editorial Oxford, i ofereixen un aprenentatge que parteix de vídeos amb situacions que els nens viuen en el seu dia a dia, tot a través una metodologia que desenvolupa el seu benestar emocional i els ajuda a donar sentit al seu món. La inclusió de “My English Folder” (a 1r i 2n) ofereix recursos pràctics per als nens i recursos tant impresos com digitals per a l’aula per als professors interessats en una estructura flexible amb un enfocament pràctic. Els i les alumnes tindran accés des de les seves llars a tot el material digital que aquests ofereixen.

Aquesta acció compta amb el suport de:

es-financiado-por-la-uni-n-europea-pantone.jpg.jpglogo-prtr-dos-l-neas-color.jpg.jpgmefp.png