L’ESFORÇ NO ÉS UN PAL – Xerrada PCEE 6è

El passat dimarts 4 de febrer, l’alumnat de 6è va tenir una xerrada a càrrec del PCEE des de l’Àrea d’Esport Escolar del CCE, amb la col·laboració de l’Agrupació d’Associacions Esportives Escolars de Catalunya.  La va fer la periodista del diari Sport Àngels Fàbregues, juntament amb un l’esportista d’èlit,  Miriam de la Fuente, jugadora d’hoquei del Reus Deportiu.

L’objectiu va ser inculcar a l’alumnat el valor de l’esforç i de fer-los veure que la pràctica de l’esport i de l’activitat física és un dels millors camins per aconseguir convertir aquest valor en un hàbit aplicable a tots els aspectes de la vida.

Moltes gràcies per la xerrada!  Alumnes i mestres de l’Escola Les Eres de Creixell.

FOTO: VALENTI ENRICH