ESTIMAT MONSTRE A 5è. i 6è.

L’alumnat de Cicle Superior hem llegit el llibre “Estimat Monstre” de l’autor Lluís Prats i la il·lustradora Laia Pàmpols.  Vam prendre la decisió de fer un LAPBOOK GEGANT explicant quins i com són els personatges, quines són les emocions que es descriuen i també hem preparat unes activitats per tal d’aprofundir en la trama de la història. Hem gaudit molt llegint el llibre i esperem que us agradi el treball que hem fet.

“L’Abel és un nen poruc que quan parla s’entrebanca.  Una tarda en tornar de l’escola, les tres nois que l’assetgen el fan entrar al casalot ruïnós que s’aixeca al costat de casa seva.  La gent del poble diu que allà viu el monstre més espantós i horrible del món, tot i que ningú no l’hagi vist mai.  L’Abel descobreix que aquest suposat monstre es diu Gabriel, un jove desproporcionadament gegantí a causa d’una malaltia, i des d’aquell dia quedarà lligat al monstre i la seva amistat s’anirà enfortint amb el temps.”