Diada de la ciència 2018

El divendres 16 de novembre, tot l’alumnat de l’escola Les Eres de Creixell, va celebrar el dia de la ciència, coincidint amb la setmana de la ciència que se celebra a tota Catalunya.  Durant tot el matí van realizar diferents experiments amb l’ajuda del professorat del centre i la col·laboració de tres científics de l’ICIQ (Institut Catal’a d’Investigació Química). Aquest és el segon any que l’escola rep el seu suport. Van aprendre diferents reaccions químiques així com diverses forces físiques. Totes i tots vam xalar molt d’aquell dia.