COLÒNIES 6è. – TAMARIT – 3r.dia

Bona tarda famílies!!
Quina llàstima que ja sigui l’últim dia… Però ahir a la nit vam acomiadar com cal les colònies 2021.
Les monitores ens van preparar un equip de música per poder moure bé l’esquelet. Després de donar-ho tot a la discoteca, les mestres ens havien preparat una sorpresa per recuperar energia: una bossa de patates i un suc!!!
Avui al matí ens hem llevat i hem recollit les nostres maletes perquè poguessin netejar les habitacions. Després d’esmorzar, l’Angi i la Xènia (les monitores), ens han vingut a recollir per fer les dues últimes activitats de les colònies. La primera activitat que hem fet ha estat “Night Line”, un joc de confiança i equip. Després de parar a migmatí, hem jugat a diferents jocs esportius.
Finalment, hem dinat i ens hem acomiadat de les mestres i les companyes i companys.
Han estat uns dies inolvidables en un entorn immillorable!!!
PD: Hem passat uns dies fantàstics que esperem que no oblideu mai. Alumnes de 6è de l’Escola “Les Eres”, SOM UN GRAN EQUIP! Les mestres.