CASTANYADA

Ha arribat la Castanyada i l’alumnat de l’escola Les Eres ho hem celebrat com cal!

Pel matí hem anat d’excursió:

Els més petits de l’escola hem anat al Bosc de la Miquelina. Allí hem trobat una castanyera molt simpàtica que ens ha explicat una història i hem estat buscant al Marrameu, que s’havia escapat.

L’alumnat de cicle mitjà hem anat a l’ermita de Fàtima, on hem esmorzat i jugat. Hem aprofitat per recollir brossa de la zona i així posar el nostre granet de sorra en la conservació del nostre poble.

Els més grans de l’escola hem caminat fins a la platja, quin dia més càlid per ser finals d’octubre! Hem estat jugant a la sorra i ens ho hem passat d’allò més bé.

A la tarda hem menjat castanyes torrades al pati i hem ballat amb les danses de la tardor. Per finalitzar la tarda cada classe ha fet alguna activitat a la seva aula: manualitats, pel·lícula…

Us desitgem a totes i tots unes bones festes de la Castanyada i Halloween!!!