CANTEM PER LA PAU A LA PLAÇA MAJOR DEL POBLE

Aquest dilluns 30 de gener de 2023,  l’alumnat de l’escola Les Eres de Creixell, ha sortit a la Plaça Major de Creixell a celebrar el DENIP (Dia Escolar de la No-Violència i la Pau).
Ha obert l’acte la nostra directora,  Antònia Royo, amb un breu parlament. Tot seguit, 3 alumnes de 6è de PRIMÀRIA ha llegit el manifest per la Pau que han escrit i, a continuació, tots els infants de l’escola han cantat plegats “Volem la Pau”, una cançó escrita per David Abril.
Ha dirigit el cant la nostra mestra de música, l’Àngels López Sánchez. Es dona la circumstància que l’Àngels va ser alumna fa uns anys ella mateixa de la mateixa escola.
A l’acte hi ha assistit també l’alcalde de Creixell Jordi Llopart acompanyat dels regidors Jaime Serret i Pili Romero, així com nombrosos veïns i veïnes.