#100tífiques a 6è. Raquel Álvarez

Ahir, divendres 10 de febrer, vam realitzar l’activitat #100tífiques amb l’alumnat de 6è.

Aquesta activitat coincideix amb el Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència. 570 científiques han fet xerrades a 518 escoles i instituts d’arreu de Catalunya de forma simultània, amb l’objectiu de fomentar les vocacions cientificotècniques entre les nenes i nens del nostre país.

La Raquel Álvarez ha estat la científica que ens va venir a fer la xerrada. Va ser molt interessant conèixer quina és la seva feina i com és el dia a dia d’una dona científica com ella. Després li vam poder fer moltes preguntes i vam descobrir un munt de coses sobre ciència.

L’activitat, organitzada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) i el Barcelona Institute of Science and Technology (BIST), amb la col·laboració del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, reivindica el paper estratègic de les dones a la ciència actual i crea xarxa entre científiques d’acadèmia i empreses.

Aquí us deixem algunes fotografies… Fins la propera!