Activitats extraescolars

Des de l’AMPA s’ha fet una oferta d’extraescolars a la comunitat educativa.

Considerem que les extraescolars son un espai educatiu en un temps de lleure.

Les persones que duen a terme les diferents activitats son responsables del grup, en la seguretat de les activitats, treballen hàbits i actituds dels nens, conserven el material i donen información i valoració de l’activitat.

• L’Objectiu de mantenir un rati de 1/10 nens per grup d’edat, petit, mitjans i grans. En el cas que superin aquest número es desdobla el grup o s’ofereix un reforç, depenent de l’activitat.
  • El mínim de nens per dur a terme una activitat es de grups de 5/6, depenent de l’activitat.
  • L’AMPA té contractada una assegurança de responsabilitat civil tal i com estableix la normativa.
  • Estem adherits a la FAPAC, per tal de poder estar assesorats de les posibles modificacions de la normativa.
DILLUNS DIMARTS DIMECRES DIJOUS DIVENDRES
12.30 – 13.30 Anglès3er-5è Anglès3er-5è