Estem molt contents de compartir que l’alumnat de 1r ha participat amb molta il·lusió i entusiasme al 12è Congrés de Ciència, un esdeveniment que reuneix escoles de diferents indrets de Barcelona per compartir els seus projectes científics.
Els nostres nens i nenes han presentat el seu projecte titulat “Animals medicinals: les abelles”, una recerca molt interessant on han descobert com alguns animals poden ajudar a millorar la salut de les persones. Han exposat els seus aprenentatges amb molta seguretat i claredat, demostrant tot el que han après durant el procés.
Volem felicitar-los per la seva gran feina i també fer un reconeixement molt especial a tot l’equip de mestres que ha estat al darrere, acompanyant, guiant i motivant-los en cada pas del projecte. Gràcies a aquest treball conjunt, l’experiència ha estat tot un èxit!
Enhorabona a tothom!
Aquí teniu el vídeo de la seva participació:

