Tornem a recollir menjar per als animals del Club de Kat i l’Associació de Gossos La Palmera! 💛
Estem molt contents d’anunciar que per tercer any consecutiu, la nostra escola torna a impulsar la campanya solidària de recollida de menjar per a gossos i gats destinat al Club de Kat (una associació que acull, recupera i dona en adopció animals amb diversitat funcional o malalties cròniques) i a l’Associació de Gossos La Palmera.
Aquest curs, la iniciativa està organitzada pels alumnes de 5è, que han volgut donar continuïtat a aquest projecte tan especial. Amb molta il·lusió, han preparat cartells, han informat als grups i s’encarregaran de gestionar tota la recollida. És una gran oportunitat perquè experimentin la solidaritat de primera mà i prenguin consciència del benestar animal.
Què necessitem?
🟡 Pinso per a gossos i gats
🟡 Llaunes o sobres de menjar humit
🟡 Premis o galetes per als animals
On i quan podeu portar les donacions?
📍 Al vestíbul de l’escola (hi trobareu el punt de recollida).
📅 Durant les properes dues setmanes.
Cada aportació, per petita que sigui, ajuda aquests animals que han tingut un camí difícil i que, gràcies a entitats com el Club de Kat i La Palmera, tenen una nova oportunitat.
Fem que aquest tercer any sigui encara millor que els anteriors!
Entre totes i tots, podem omplir els seus plats… i també donar-los una mica més d’esperança.
Moltes gràcies per sumar-vos-hi!

