Tallers mediambientals!

A Cicle Inicial estem molt conscienciats/des amb el nostre medi ambient i per això ens va encantar el Taller que ens van venir a fer sobre la gestió dels residus i el mar. L’alumnat de 1r va fer un peix molt original i va rebre a canvi una super carmanyola! Aquesta activitat duta a terme per LIMONIUM forma part del Pla Educatiu d’entorn de l’Ajuntament de Vila-Seca. Moltes gràcies!

La Séquia Major

El dia 16 de novembre els nens i nenes de Cicle Mitjà vam anar la Séquia Major. Aquesta sortida es troba dins del pla educatiu d’entorn de l’ajuntament de Vila-seca. Ens van explicar perquè es va fer la Séquia i tots els animal que podem trobar. Després de molt observar la nostra constància va donar el seu fruit i vàrem veure cormorans i polles d’aigua. Després d’això, passejant i observant plantes autòctones ens va sorprendre un esquelet de serp on molt a prop tenia una closca de tortuga buida. El matí ens va agradar molt, sent força interessant.

(Per veure les imatges feu clic a sobre de la foto)

A 6è parlem de civisme!

Avui ha vingut la Sílvia, del Pla educatiu d’entorn a parlar-nos del civisme.

Hem aprofundit sobre aquest concepte i hem sortit a observar alguns actes incívics que hi ha pel nostre barri. Hem vist algunes coses que no ens han agradat com papers i envasos pel terra, moltes burilles, parets pintades, xiclets per tot arreu…

Tornem a casa més conscienciats/des de la importància de respectar el nostre entorn, per cuidar-nos entre tots i totes.

Feu clic a la foto per veure les imatges.

Ed.Infantil i Cicle inicial anem a Mas Miró

El passat divendres 27 d’octubre l’alumnat d’Educació Infantil i de Cicle Inicial vam anar a Mont-roig del Camp per conéixer on passava els estius l’artista Joan Miró. Vam visitar la masia, vam explorar l’entorn de la casa i vam crear un dibuix amb fang i elements naturals.

Va ser una sortida molt interessant i ens ho vam passar molt bé.

Si voleu veure fotografies de tot el que vam fer, feu clic a sobre la imatge.

 

Preparem l’hort per l’hivern

Els nens i nens d’infantil hem ajudat a posar l’hort a punt per poder començar a plantar les nostres verdures, hem tret les males herbes, hem plantat bròquils i coliflors i també les hem regat. També hem observat si durant aquests dies ha anat creixent alguna cosa i hem descobert que hi ha alguns espàrrecs. Us deixem unes fotos i així podreu observar que bé que ho hem fet!

Si voleu veure algunes foto feu “click” a sobre de la imatge.