Benvinguts/es a l’Escola la Mercè

Minihandbol

Avui els alumnes de 3r, 4rt, 5è i 6è han participat a la Primera jornada de la Lliga Comarcal del Consell Esportiu del Baix Ebre, arranquem amb el Mini Handbol!

Activitats amb bicicletes al ludopati

La nostra escola ha rebut una dotació de 10 bicicletes de diferents mides a través de la fundació “Va per tu Vidal”. Hem decidit utilitzar-les un cop a la setmana a l’hora del pati mitjançant una activitat dirigida (ludopati) i també a les classes d’Educació… Llegeix més»

Finals Comarcals minihandbol

El passat dissabte dia 28 d’abril al Pavelló Firal de Remolins es va disputar l’última jornada de minihandbol on el nostre equip aleví va ser premiat amb el trofeu de valors. L’equip benjamí, per la seva banda, es va classificar per a les Finals Territorials… Llegeix més»