Menjador escolar

El menjador del centre el gestiona l’AMPA mitjançant una comissió de treball. L’AMPA subcontracta a una empresa especialitzada en temes d’alimentació escolar i educació en el lleure.  El curs actual és TENO.

L’empresa TENO (Temps per l’Educació, la Nutrició i l’Oci) és una empresa catalana que presta la gestió de serveis de cuina i lleure del nostre menjador escolar. La seva cuina està basada en la qualitat a partir d’un producte de proximitat, de temporada i ecològic.

Des de Teno han creat un portal d’accés per totes les famílies, on trobareu tota la informació relativa al servei de menjador de la nostra escola. Per accedir heu d’entrar a la web de Teno  i en el menú principal trobareu un apartat que posa ACCÉS PER LES FAMÍLIES.
Quan accediu per primera vegada us demanarà un usuari i una contrasenya i l’haureu de crear clickant a l’opció: No tens un compte?
Per registrar-vos haureu de crear el vostre perfil amb les vostres dades personals i afegir el codi del vostre centre, que us el facilitarà l’escola o l’AMPA.

Un cop ompliu tots els camps per primera vegada us arribarà un mail amb el vostre usuari i contrasenya personal i ja podreu accedir a tota la informació relativa a:

• Inscripció de menjador
  • Normatives i preus
  • Menús
  • Dietes específiques

En la pàgina web de l’AMPA, podreu trobar: el dossier informatiu, els preus i el contacte per si voleu fer qualsevol consulta o pregunta.