SORTIDA A LA FUNDACIÓ ALICIA

Els alumnes de la nostra escola han visitat la fundació ALICIA com a cloenda del projecte interdisciplinar sobre l’alimentació.

Hem pogut gaudir de diferents tallers.

Al cicle inicial han realitzat el taller del tastaolletes, on ens hem posat en la pell d’un científic, provant coses noves a través d’alguns dels seus experiments i les seves receptes. Menjàrem suc de taronja i férem una mossegada al iogurt, mentre descobríem com la ciència forma part de la nostra cuina.

Al cicle mitjà i al cicle superior han realitzat el taller del setciències, on hem afinat els sentits i esmolat les idees. En aquest taller hem resolt les respostes a tres preguntes impossibles que ens han servit per descobrir que, a dins la nostra cuina, un dia qualsevol, hi tenen lloc multitud de deliciosos fenòmens químics que fan de la cuina una eina màgica i sorprenent.

Bon profit.