QUÈ PODEM FER PER REGAR L’HORT?

Després del servei de menjador gots i gerres queden amb aigua. Què podem fer per evitar que aquesta aigua acabi amb el gest d’abocar-la a la pica?, la podem reaprofitar?, com?, o la tirem a la pica i ja està?
Ens hem posat en acció per a reciclar-la!!
Tota l’escola, ens hem marcat com a objectiu primordial reciclar absolutament tota l’aigua que sobri al menjador, és a dir, que aquesta no acabi a les clavegueres, sinó a altres llocs on aquesta pugui aportar el seu gran valor. Recollim l’aigua sobrant de gots i gerres en un bidó que ens ha regalat l’ AFA on la conservem fins al dia que toca regar l’hort a càrrec del de l’alumnat de primer cicle.
Una iniciativa on TENO, l’AFA i l’equip docent  ens hem coordinat per fer aquest canvi de gest i engegar aquesta iniciativa.