Les Bee-bots a CM

Aquesta setmana han arribat al centre les BEE-BOTS!

La maleta compta amb un equipament complert per a una aula de robòtica, amb 6 Bee-bots recarregables, una estació de recàrrega, software, estores de circuit i targes de circuit.

Aquest material de moment no és assequible  per al nostre centre, per tant, el que fem és demanar-ho al CRP (Centre de Recursos de l’Alt Penedès) que ens l’ofereix en préstec.

A continuació podeu veure un petit vídeo fet per l’alumna Emma Canals i que compta com a presentadors amb la resta d’alumnes de 3r de la classe de la Música, amb la col·laboració de Marcos Vilches.