CARNAVAL: UNA SETMANA DE GRESCA,COLORS, DIVERSIÓ i MOLT MÉS…

En aquest article podreu veure un seguit d’activitats que vam fer a l’escola per celebrar el Carnaval.

A principis de febrer el Carnestoltes ens va visitar i les consignes ens va portar.

Ens ho vam passar molt bé complint les ordres del Rei Carnestoltes. Si cliqueu en els links que teniu a sota, podreu veure les disfresses tan originals i divertides que vam portar cada dia:

LINK FOTOS CONSIGNES

Aquella mateixa setmana vam anar d’excursió a Mas Romaní, coincidint amb dijous Gras. Allà vam menjar les truites i els entrepans de botifarra d’ou, tal i com mana la tradició.

LINK FOTOS SORTIDA

Divendres pel matí vam fer tallers de Carnaval per diferents espais de l’escola i per la tarda vam baixar al gimnàs per gaudir de les corrandes que havien preparat els alumnes del tercer cicle.

LINK FOTOS TALLERS

LINK VÍDEO CORRANDES