ARRIBA EL NADAL

Aquest any hem fet la festa de Nadal al centre Cultural i Lúdic de les Cabanyes perquè la nostra escola continua creixent. En 10 anys hem passat de tenir 27 alumnes a 120 alumnes. Enguany és un any molt especial, ens trobem en el desè any escolar i el proper setembre farà 10 anys que l’escola va obrir les portes per primera vegada. Per això aquest any el fil conductor de tots els noms de la classe ha estat l’ART:
• A Ed Infantil: classe de la música, de les pel•lícules i classe dels pastissers.
• A CI: la classe dels mags i dels cuiners.
• A CM: la classe de la ceràmica i la del hip hop.
• A CS: la classe dels mims.
Estem molt contents i contentes i volem continuar creixent. Ens fa il•lusió continuar amb un projecte educatiu que generi confiança, il•lusió i, sobretot, aprenentatge. Tenim molt clar que l’escola la forma tota la comunitat educativa: Famílies, AMPA, tots els professionals que intervenen d’alguna manera en el bon funcionament del centre (neteja, brigada, cuina, aquest any el conserge, la Marta de pràctiques de l’IFE,…) l’Ajuntament, i els protagonistes: els nens i nenes.
Els mestres i les mestres continuem reflexionant i en formació continua per tal de seguir sent una escola activa i implicada en continu procés de transformació. Estem amb molts projectes nous que podeu anar seguint des de la pàgina Web de l’escola i amb el treball dels vostres fills.
Us desitgem unes Bones Festes de Nadal!