ANIMACIÓ A LA LECTURA: “FESTA MAJOR”

El passat divendres 13 de novembre a la tarda, va tenir lloc l’animació a la lectura d’educació infantil.

Aquest curs 2020-21, l’eix vertebrador dels noms de les classes de l’escola és l’ENTORN. L’alumnat de parvulari va triar, per conèixer de més a prop, la cultura popular dels balls i el bestiari de la Festa Major de Les Cabanyes. Els noms de les classes són: “Dracs”, “Gegants” i “Panderetes” . Per tant, no podíem desaprofitar l’ocasió que se’ns presentava de tenir a la Quima Ricart Claver, directora del centre, que ens presentava els seus dos llibres de Festa Major: ” En Félix no vol baixar” i ” On és el drac? “.

L’escenari per a la representació dels dos contes va ser el pati de primària, aprofitant l’espai exterior i el bon temps. El nostre alumnat ho va passar d’allò més bé: van sortir voluntaris a ajudar a explicar els contes, que es van poder disfressar com els autèntics protagonistes de les històries. També, vam aprofitar per suggerir a l’autora si faria el proper conte de panderetes!! Però no ens va desvetllar qui seria el proper protagonista de la col·lecció de “La Colla Espardenya” que fins al moment compta amb tres títols.

Us deixem unes quantes fotos i us aninem a l’aventura de llegir moltíssim.